Meniu
Jūsų Krepšelis

Poilsis

Poilsis

„Pagal natūralų biologinį ritmą melatonino išsiskyrimas prasideda maždaug devintą vakaro, piką pasiekia apie dvyliktą pirmą nakties, tuomet po truputį mažėja iki šeštos valandos ryto. Taigi reiškia, kad būtent šiomis miego valandomis labiausiai aktyvinamas augimo hormonas somatotropinas, atsakingas už mūsų kaulinio tankio bei raumenų augimą.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Trečia kolona (poilsis, miegas, atsistatymas))


„Žmonės yra vienintelė žinoma gyvų būtybių rūšis, savo noru atidedanti miego laiką.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Miego ypatumai, arba Kaip miegoti mažiau, turėti daugiau energijos bei jaustis sveikiau)


„Dabar daugelis tikriausiai norite manęs paklausti, ką daryti, jei neužtenka 6–8 valandų per parą ir norisi ilgiau pamiegoti. Prieš atsakydamas užduosiu porą klausimų, kurių atsakymai daugiau ar mažiau padės viską suprasti. O kodėl daugeliui žmonių reikia daugiau miego nei kitiems? Kaip galima miegoti mažiau ir jaustis energingesniam bei sveikesniam?“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Miego ypatumai, arba Kaip miegoti mažiau, turėti daugiau energijos bei jaustis sveikiau)


„Dar geriau išmokti į gyvenimiškus kasdienius rūpesčius žvelgti kiek paprasčiau. Atminkite, kad nėra nė vieno šioje žemėje žmogaus, kuris neturėtų rūpesčių. Tai kodėl vieni esame tokie įsitempę ir nuolatos stresuojame, o kiti sugebame su savimi daug lengviau susitvarkyti?“ (Ištrauka iš knygos skyriaus Dar kartą apie raumenų auginimą)


„Tikrasis chaosas yra prote. Tai yra tame, kaip protas reaguoja į išorę. Jeigu jūs galite tai pakeisti, jūs galite pakeisti visą fenomeną.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Meditacija (praktiniai žingsniai))