Meniu
Jūsų Krepšelis

Mityba

Mityba

„Tai galima paaiškinti tokiu sakiniu – valgyti reikėtų ne mažiau, bet tikslingiau. Ką tai reiškia? O tai, kad visų pirma esminė problema ne maisto kiekis, o jo turinys. Bet kartais ir atvirkščiai: tiesiog reikia tiksliai žinoti, kada, ką ir su kuo derėtų valgyti.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Antra kolona (mityba))


„Kaip ir minėjau, kai organizmas gauna maisto, iš kurio didžioji dalis – tuščios ir rafinuotos kalorijos, jo funkcijos ima strigti. Prastėja hormonų balansas, lėtėja medžiagų apykaita. Dažniausiai žmonės, neturėdami reikiamų žinių ir supratimo, kodėl tai vyksta, ima dar labiau save varžyti, mažinti maisto kiekį, tikėdamiesi, kad nereikalingas svoris pagaliau ims kristi.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Antra kolona (mityba))


„Daugelis su manimi sutiks, kad siekiant tam tikrų rezultatų sporto salėje, nepaisant tikslo (priaugti raumenų masės ar atsikratyti nereikalingų kūno riebalų), sunkiausia yra sutvarkyti mitybą. Ne kiekvienas nori atsisakyti maisto teikiamo malonumo. Atsisakyti ir nereikia! Reikia tiesiog pripratinti organizmą prie sveikesnio (tai toli gražu nereiškia neskanaus) maisto.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Antra kolona (mityba))


„Jeigu bent 85 proc. jūsų mitybos susideda iš kokybiško pilnaverčio maisto, likę 15 proc. daug problemų nekels. Ypač kai užsiimama kokia nors fizine veikla, organizmas gali dar lengviau susidoroti su gaunamu rafinuotu maistu.“
(Ištrauka iš knygos skyriaus Antra kolona (mityba))