NORIU SVAJONIŲ KŪNO!

Fenomenali knyga

kuri padės įgyvendinti savo svajonę

Ši knyga, tai nuoširdus autoriaus pasakojimas su nurodytomis kryptimis svajonių kūno link. Sukaupta patirtis pasiekta ilgu ir sunkiu keliu.

PIRKTI KNYGĄ

Ši knyga – tai jūsų raktas į gerą
SVEIKATĄ, IŠVAIZDĄ ir SAVIJAUTĄ!

Pagrindinė priežastis, trukdanti kiekvienam pasiekti norimų rezultatų, yra ne iki galo suvoktas procesas. Vienintelė išeitis – turėti tinkamus įrankius. Kas jie?
Tai – reikiamos žinios, kurias rasite šioje knygoje.

SKAITYTOJAI

REKOMENDUOJA

Ši knyga yra skirta sąmoningam žmogui, kuris supranta , jog prižiūrimas kūnas yra sveikas kūnas.Tinkamas sportas , subalansuota mityba , poilsis ir kiti naudingi patarimai padės jums jaustis daug sveikiau bei  matyti puikius fizinius rezultatus.

SIMONA STARKUTĖ

(žinomiausias Lietuvos modelis)

Knyga pilna asmeninės patirties, rezultatų ir patarimų. Itin rekomenduoju paaugliams bei tėvams, nesusitvarkantiems su savo paaugliais vaikais, kai jiems nėra autoritetų. Reikalinga knyga jaunimui, nerandančiam savojo kelio! Šią knygą privalo perskaityti kiekvienas!

VADIMAS ZIZAS

(verslininkas, influenceris, autorius, paramos fondo įkūrėjas)

Rekomenduoju savo bičiulio Mindaugo knygą visiems sportuojantiems, bei besiruošiantiems pradėti sportuoti. Ši knyga tai Jūsų asmeninis treneris, artimas draugas, puikus mokytojas ir nuostabus kelrodis sporto pasaulyje. Mindaugas, tai jėga!

GEDIMINAS BERŽINIS

(Šiaulių miesto visuomenininkas)

Stipri knyga! Įgavau daug naudingos informacijos, kurias pritaikiau praktikoje.

VILIUS URBIETIS

(sporto entuziastas)

Lengvai skaitoma ir suprantama, visiškai nepanaši į daugelį kitų trenerių parašytų knygų, o tai reiškia, kad pagaliau sužinojau kai ką naujo, pavyzdžiui, apie hormonų įtaką mažinant riebalų kiekį. Tikrai rekomenduoju!

LINA SABĖ

(sporto entuziastė)

Sportas mano gyvenime atsirado tada, kai gyvenime norėjosi sustiprinti ne tik fizinę bet ir emocinę būseną. Tada įvyko tikra psihologinė revoliucija ir Mano rankose atsidūrė puiki Mindaugo Juškos knyga "Kaip sukurti savo svajonių kūną" kurioje suradau didelį bagažą žinių apie mitybą, motyvaciją, požiūrį į sportą. Ši knyga skirta ne tik tam, kad sukurtumėte išsvajotą kūną, bet ir tam, kad nebijotume keistis ir siekti užsibrėžtų tikslų.

RENATA GALKEVIČIŪTĖ

(sporto entuziastė, dviejų dukrų mama)

ŠIOJE KNYGOJE RASITE

5 svarbiausius dalykus

FIZINIS KRŪVIS

MITYBA

POILSIS

HORMONAI

LIEKNĖJIMAS

FIZINIS KRŪVIS

„Per savo praktiką vis svarstydavau, kokia yra pagrindinė priežastis, trukdanti daugumai žmonių užsiauginti taip norimų, išsvajotų, dailių raumenukų. Jų, be abejo, yra begalė, bet, mano manymu, pagrindinė yra ta, kad daugelis per mažai savęs atiduoda ir atsiduoda sunkesniam darbui. Arba, kitaip tariant, nenori išeiti iš komforto zonos, kadangi tai reikštų fizinį diskomfortą, įtampą, kartais net skausmą, vidinę kovą su savimi, savo mintimis bei kūnu.“

Ištrauka iš knygos skyriaus Pirma kolona (fizinis krūvis)

MITYBA

"Tai galima paaiškinti tokiu sakiniu – valgyti reikėtų ne mažiau, bet tikslingiau. Ką tai reiškia? O tai, kad visų pirma esminė problema ne maisto kiekis, o jo turinys. Bet kartais ir atvirkščiai: tiesiog reikia tiksliai žinoti, kada, ką ir su kuo derėtų valgyti."

Ištrauka iš knygos skyriaus Pirma kolona (fizinis krūvis)

POILSIS

"Pagal natūralų biologinį ritmą melatonino išsiskyrimas prasideda maždaug devintą vakaro, piką pasiekia apie dvyliktą pirmą nakties, tuomet po truputį mažėja iki šeštos valandos ryto. Taigi reiškia, kad būtent šiomis miego valandomis labiausiai aktyvinamas augimo hormonas somatotropinas, atsakingas už mūsų kaulinio tankio bei raumenų augimą."

Ištrauka iš knygos skyriaus Trečia kolona (poilsis, miegas, atsistatymas)

HORMONAI

„Endokrinologijos tyrimai jau seniai įrodė, kad mažai riebalų turinčios dietos stipriai mažina vyriško hormono testosterono gamybą. Cholesterolis, gaunamas iš įvairių riebalų šaltinių, yra testosterono gamybos pirmtakas. Kitaip tariant, mums reikia riebalų, kad organizmas optimaliai pagamintų reikiamą vyriško hormono testosterono, atsakingo už raumenų augimą, kiekį.“

Ištrauka iš knygos skyriaus 3 esminės klaidos ir jų sprendimo būdai vyrams (per 40 m.), norintiems idealios formos

LIEKNĖJIMAS

Pirmiausia jūsų tikslas niekada neturėtų būti svorio metimas. Jūsų keliamas uždavinys visada turėtų būti atsikratyti nereikalingų riebalų.

Ištrauka iš knygos skyriaus Svorio metimo subtilybės ir paslaptys, arba Kaip atsikratyti nereikalingo kūno svorio

Labas, būsimasis skaitytojau!

SUSIPAŽINKIME!

Esu MINDAUGAS JUŠKA – licencijuotas asmeninis fitneso treneris, sportininkas, verslininkas.

Nuo šešiolikos domiuosi koviniu sportu, sunkiąja atletika, gimnastika. Daugkartinis kultūrizmo ir kūno fitneso prizininkas, 2013 metų Lietuvos jaunimo vicečempionas. Pasukęs kūno rengybos keliu pradėjau intensyviai gilintis į maisto teikiamą naudą rezultatams. Nuolatinis įvairių filosofinių krypčių studijavimas padėjo sujungti filosofinį požiūrį su sportu, suvokti bendrą veikimo mechanizmą ir pamatyti procesus iš esmės. Natūralus polinkis rašyti suteikė galimybę perteikti visas mintis. Ir rezultatas – ši knyga, skirta Jums.

ATĖJO LAIKAS POKYČIAMS...

SUKURK SAVO
SVAJONIŲ KŪNĄ!

17.90 eur

9.90 eur

PIRKTI KNYGĄ