NORIU SVAJONIŲ KŪNO!

Fenomenali knyga

kuri padės įgyvendinti savo svajonę

Ši knyga, tai nuoširdus autoriaus pasakojimas su nurodytomis kryptimis svajonių kūno link. Sukaupta patirtis pasiekta ilgu ir sunkiu keliu.

LABAI ĮDOMU!

Ši knyga – tai jūsų raktas į gerą
SVEIKATĄ, IŠVAIZDĄ ir SAVIJAUTĄ!

Pagrindinė priežastis, trukdanti kiekvienam pasiekti norimų rezultatų, yra ne iki galo suvoktas procesas. Vienintelė išeitis – turėti tinkamus įrankius. Kas jie?
Tai – reikiamos žinios, kurias rasite šioje knygoje.

ŠIOJE KNYGOJE RASITE

5 svarbiausius dalykus

FIZINIS KRŪVIS

MITYBA

POILSIS

HORMONAI

LIEKNĖJIMAS

FIZINIS KRŪVIS

„Per savo praktiką vis svarstydavau, kokia yra pagrindinė priežastis, trukdanti daugumai žmonių užsiauginti taip norimų, išsvajotų, dailių raumenukų. Jų, be abejo, yra begalė, bet, mano manymu, pagrindinė yra ta, kad daugelis per mažai savęs atiduoda ir atsiduoda sunkesniam darbui. Arba, kitaip tariant, nenori išeiti iš komforto zonos, kadangi tai reikštų fizinį diskomfortą, įtampą, kartais net skausmą, vidinę kovą su savimi, savo mintimis bei kūnu.“

Ištrauka iš knygos skyriaus Pirma kolona (fizinis krūvis)

MITYBA

"Tai galima paaiškinti tokiu sakiniu – valgyti reikėtų ne mažiau, bet tikslingiau. Ką tai reiškia? O tai, kad visų pirma esminė problema ne maisto kiekis, o jo turinys. Bet kartais ir atvirkščiai: tiesiog reikia tiksliai žinoti, kada, ką ir su kuo derėtų valgyti."

Ištrauka iš knygos skyriaus Pirma kolona (fizinis krūvis)

POILSIS

"Pagal natūralų biologinį ritmą melatonino išsiskyrimas prasideda maždaug devintą vakaro, piką pasiekia apie dvyliktą pirmą nakties, tuomet po truputį mažėja iki šeštos valandos ryto. Taigi reiškia, kad būtent šiomis miego valandomis labiausiai aktyvinamas augimo hormonas somatotropinas, atsakingas už mūsų kaulinio tankio bei raumenų augimą."

Ištrauka iš knygos skyriaus Trečia kolona (poilsis, miegas, atsistatymas)

HORMONAI

„Endokrinologijos tyrimai jau seniai įrodė, kad mažai riebalų turinčios dietos stipriai mažina vyriško hormono testosterono gamybą. Cholesterolis, gaunamas iš įvairių riebalų šaltinių, yra testosterono gamybos pirmtakas. Kitaip tariant, mums reikia riebalų, kad organizmas optimaliai pagamintų reikiamą vyriško hormono testosterono, atsakingo už raumenų augimą, kiekį.“

Ištrauka iš knygos skyriaus 3 esminės klaidos ir jų sprendimo būdai vyrams (per 40 m.), norintiems idealios formos

LIEKNĖJIMAS

Pirmiausia jūsų tikslas niekada neturėtų būti svorio metimas. Jūsų keliamas uždavinys visada turėtų būti atsikratyti nereikalingų riebalų.

Ištrauka iš knygos skyriaus Svorio metimo subtilybės ir paslaptys, arba Kaip atsikratyti nereikalingo kūno svorio

Labas, būsimasis skaitytojau!

SUSIPAŽINKIME!

Esu MINDAUGAS JUŠKA – licencijuotas asmeninis fitneso treneris, sportininkas, verslininkas.

Nuo šešiolikos domiuosi koviniu sportu, sunkiąja atletika, gimnastika. Daugkartinis kultūrizmo ir kūno fitneso prizininkas, 2013 metų Lietuvos jaunimo vicečempionas. Pasukęs kūno rengybos keliu pradėjau intensyviai gilintis į maisto teikiamą naudą rezultatams. Nuolatinis įvairių filosofinių krypčių studijavimas padėjo sujungti filosofinį požiūrį su sportu, suvokti bendrą veikimo mechanizmą ir pamatyti procesus iš esmės. Natūralus polinkis rašyti suteikė galimybę perteikti visas mintis. Ir rezultatas – ši knyga, skirta Jums.

ATĖJO LAIKAS POKYČIAMS...

SUKURK SAVO
SVAJONIŲ KŪNĄ!

NORIU KNYGOS!